Smallworld Nordic og Breakoutimage fortsætter alle vores support- og udviklingsfunktioner gennem den nødsituation, der nu hersker i de lande og markeder, vi betjener. Vi, som de fleste andre IT-virksomheder, har introduceret omfattende brug af hjemmekontor, afholder møder via web og minimerer fysiske møder og kurser.
– Vores kunder leverer noget af det vigtigste som samfundet har brug for i sådanne situationer, nemlig robust infrastruktur, siger bestyrelsesformand Rolf A. Hillestad. – Som leverandør af systemer til planlægning, drift og vedligeholdelse af kritiske netværk, er vi godt forberedt med ressourcer i hele Norden. Vi har mange års erfaring med kundesupport og kontakt med kunder gennem online-løsninger, og vi kan nu øge udbuddet af tjenester og møder over internettet.
– Vi beder kunder og partnere, der har spørgsmål om at kontakte os, og håber og tror, at både vi som samfund og som enkeltpersoner vil komme sikkert og styrket ud af denne ekstraordinære situation, afslutter Hillestad.